Veelgestelde vragen

Home    -    

Algemeen

Hoe kan ik lid worden van de JG Community?


Om lid te worden van de community doorloop u de volgende stappen:

  1. Ga via Inloggen naar "Nieuw op deze website? Inschrijven"
  2. Vul de velden in
    1. Voornaam
    2. Achternaam
    3. E-mail
    4. Wachtwoord
  3. Klik op de knop “inschrijven". Er wordt per direct een account voor u aangemaakt.
Nu wordt u doorgestuurd naar de abonnementen pagina.
  1. Kies hier het abonnement dat bij u past (particulier of zorginstelling)
  2. Kies uit een van de betaalmethodes
  3. Nadat u op "Nu kopen" klikt komt u in het betaalscherm
  4. Controleer uw bestelling en klik op afronden
NOTE: Als u uw gegevens niet binnen 15 minuten hebt ontvangen controleer dan ook uw Spam-box




Ik kan niet inloggen, wat doe ik fout? Wachtwoord reset of vergeten?


Als uw wachtwoord of e-mailadres niet wordt herkend doorloop dan een wachtwoord vergeten uit en doorloop onderstaande stappen:

  1. Inschrijven/inloggen
  2. Inloggen
  3. Inloggen via e-mail
  4. Wachtwoord vergeten?
  5. U ontvangt een e-mail met reset link
  6. Klik op u e-mail op de link en wijzig u wachtwoord




Ik krijg een wit scherm na het klikken op de wachtwoord reset link uit de email.


Probeer een van de onderstaande items om de wachtwoord resetpagina weer te geven.

  1. Refresh (herlaad) dezelfde pagina nog een keer.
  2. Knip en plak de link in een andere browser
  3. Leeg u cache van de browser en refresh (herlaad) de pagina.
Mocht een van bovenstaande oplossingen niet werken neem contact ons op en we helpen u verder.




Welke betaalmethodes zijn er?


Via onderstaande betaalmethodes kun u lid worden van een van de abonnementen van de JG community.

  • IDeal: U betaald via u bank per iDEAL transactie.
  • Creditcard: U betaald per maand via u Creditcard account (op verzoek)
Voor de betaalmethodes worden geen extra kosten in rekening gebracht. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.





Abonnement

Wat krijg ik allemaal voor het abonnement van de JG Community?


  • U krijgt een veilige omgeving
  • U kunt uw verhaal kwijt
  • U wordt echt gehoord
  • U krijgt meer energie
  • U groeit in uw persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • U vergroot uw levensgeluk en dat van anderen
  • U krijgt steun en inspiratie
  • Uw netwerk wordt uitgebreid
  • 24/7 bereikbaar telefonisch en/of chat als hulplijn
  • 1x 30 minuten per maand persoonlijk advies en/of coaching twv €75,-
  • Toegang tot de Virtual Events met actuele thema’s
  • Vrijheid in keuze wanneer u meedoet
  • Leeromgeving met actieve en interactieve bijdragen van Jan en Grietje
  • Exclusieve filmpjes
  • U heeft een aandeel in het bouwen van het zorghuis van de toekomst




Wat is het verschil tussen een abonnement voor een particulier en zorginstelling?


Als u zich wilt aanmelden als particulier dan neemt u dit abonnement. Het abonnement voor zorginstellingen houdt in dat u in dienst bent bij een zorginstelling en dat u toestemming heeft van uw werkgever om aan te melden met een korting. Uw werkgever betaald dan uw abonnement. Wilt u hiervoor in aanmerking komen dan zal uw werkgever moeten beschikken over een overeenkomst met JanGrietje.nl. Heeft uw werkgever dit niet stuur dan een bericht via het contactformulier met uw gegevens en dat van uw werkgever met de vraag tot samenwerken. Dan nemen wij contact op met uw werkgever.




Kan ik mijn abonnement pauzeren?


Stuur een bericht via het contactformulier met uw gebruikersnaam en mailadres wanneer en hoelang u pauze wilt en wij zetten handmatig uw abonnement op pauze.




Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?


Gebruikt u het te weinig?
Graag horen wij uw feedback over hoe wij u kunnen voorzien van waardevolle informatie. Stuur een bericht via het contactformulier met uw suggesties.




Wilt u echt stoppen?


Stuur een bericht via het contactformulier met uw gebruikersnaam en e-mailadres. uw abonnement wordt op de datum waarmee u bent gestart ook stopgezet. Indien we uw vooraankondiging minimaal 3 weken voor de nieuwe maand ontvangen kan hij per direct worden gestopt. Indien deze later komt zal uw abonnement nog een maand doorlopen in verband met de incasso's die dan al verstuurd zijn naar de bank. Let op in de voorwaarden staat 1 maand opzegtermijn.




Kan ik gebruik maken van herroepingsrecht?


Ja, ook u heeft via ons het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiervoor niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan direct en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, maar niet als u uitdrukkelijk anders heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. U bent alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding.

Overigens kunt u gewoon op elk moment opzeggen via het contactformulier

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de overeenkomst afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.




Hoe kan ik mijn account geheel laten verwijderen?


Als u helemaal geen gebruik meer wilt maken van onze Community kunt u ons een mail sturen via het contactformulier met verzoek uw account te verwijderen, het hoeft niet maar we zouden uiteraard graag weten waarom.





JG Keurmerk

Kan ik als collega, de zorginstelling waar ik werk aanmelden voor het JG Keurmerk?


Ja hoor, dat zou fantastisch zijn als u denkt dat uw werkgever in aanmerking kan komen dan zou ik hem zeker bij ons aanmelden. U kunt dit doen door een bericht via het contactformulier waarin u aangeeft waarom u denkt dat uw werkgever in aanmerking moet komen voor ons keurmerk.




Het JG keurmerk moet verdient worden, maar waarom moet je dan wel een bijdrage betalen?


Het keurmerk krijg de zorginstelling niet zomaar. Om dit goed te kunnen beoordelen wordt hier veel tijd, energie, kennis en werk in gestoken. De bijdrage die gevraagd wordt is voor de onkosten die gemaakt worden.